Det er rikelig med heimebryggere med egen ytubkanal. Om noen av dem har inspirert meg til det eg brygger, eller hvordan eg gjør det, ja, kanskje det..
Mange starter med en startpakke. Da kan du velg mellom flytende konsentrat av druer og frukt i forskjellige farker, eller tørkede druer og frukt og farger.
Det som eg syntes er mere spennende er å plukke frukter selv, helst om sommerne, eller høsten.
Alternativt er det jo mye en kan brygge på uten å gå ut i naturen eller hagen å plukke.
Som feks eplejus.
